torsdag 26 januari 2017

På utflykt på ön.

Idag efter frukost bestämde vi oss för att ligga vid poolen. Men efter bara några minuter ledsnade barnen å tyckte att det va kallt.

Elin bestämde sig att hon skulle ta med sina barn på utflykt, å Agnes å jag hängde med.

Vi gick vid 11 och kom tillbaka igen vid 15:30. Vi passerade returstationen, polisen och skolan. Det ser ju inte direkt ut som hemma...

Sen svängde vi ner på stranden vid Island Hut å badade. Det va en jättemysig liten strand.

Sen fortsatte vi längs stranden en liten bit tills vi kom till Monkey Hotell där vi åt lunch.

Sen blev det promenad på stranden igen. På vissa ställen fick vi tom gå i vattnet eftersom det va massa träd å buskar i vägen. Som tur e va det sandstrand så det gick bra å gå.

När vi kom fram till piren va det en låång uppförsbacke. Agnes va så trött. Väl uppe kom vi till öns utsiktsplats. Det va så fin utsikt. Tyvärr så va Agnes inge glad så hon ville knappt va med.

Efter utkiksplatsen blev det glasstopp å fem minuters promenad hem.

Barnen och mammorna va helt slut.

Dagen avslutades sen med med bad, packning och middag på reaggestället igen.

Imorrn drar vi vidare till Bangkok