fredag 19 maj 2017

Dags för Göteborgsvarvet igen

Då va det dags igen för oss att springa Göteborgsvarvet. Det är Frida, Jenny, Lina och jag som ska springa i år. 
Vi kom fram och checkade in på hotellet runt tretiden. Sen tog vi oss ut till mässan och hämtade våra nummerlappar. 

Det har vart jättebra väder idag så det va extra skönt att strosa runt på stan. Lite shopping blev det åxå, en klänning, nytt skärp å nya löparstrumpor. Få se om vi hinner med fler butiker på söndag. 

Vi tar oss ut till starten ganska tidigt imorgon eftersom Lina startar 1,5 timme tidigare än oss andra. Men med tanke på vädret så kommer vi kunna njuta i solen i väntan på vår tur att starta. 

Jag känner mig nervös inför loppet, men det ska nog gå bra. Det jag fasar mest över är temperaturen, men den kan jag ju inte påverka tyvärr. 

Så håll gärna en extra tumme för mig och de andra imorgon att det går bra för oss. 

Sov gott 

Inga kommentarer: